Tulajdonságok | |
---|---|
Tananyag típusa és iskolafokozat*: |
|
Szerző*: | Tomkovics Ákos |
Ajánlott évfolyam*: |
|
Ajánlott létszám*: |
|
Időkeret*: | >20 tanóra |
Helyszín: |
|
Nehézség*: | könnyű (minden tanuló számára teljesítető, még az átlag alattiak számára is) |
Kompetenciák*: |
|
Tananyagfejlesztő intézménye*: | Kecskeméti Szakképzési Centrum Kandó Kálmán Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája |
Ágazat*: | Gépészet |
Szaktantárgy: |
|
Pályázat: | GINOP-6.2.3 |
Az első és legfontosabb ezen e-könyvvel kapcsolatban: Ez az elektronikus jegyzet nem önálló tankönyv! A jegyzet a szakgimnáziumi és szakközépiskolai képzésben részt vevő gépészeti szakmacsoportos tanulók számára készült. A jegyzetnek nem célja és nem is képes a gépészeti alapmérések minden témakörét érinteni, elsősorban a geometriai mérésekre koncentrál. A jegyzet elsősorban az interneten fellelhető különféle források struktúrált rendszerezése, a tankönyvi anyag egyfajta kiegészítése. Miért e-könyv? Az e-könyvek az internet, mint legnagyobb információforrás megjelenésével, és vele együtt a hagyományos könyvek használatának és fogalmának átértelmeződésével a tanulástámogatás folyamataiban számottevő jelentőséget nyertek. A közoktatásban való elterjedésük viszont jelenleg elég csekély. Az elektronikus könyvek előnye a költséghatékonyságuk (mind a gyártásuk, mind a beszerzésük tekintetében), mely a közoktatás területén különösképpen is fontos pozitívum. Az e-könyvek a sokoldalú felhasználhatóságuk, az olvasáson túl elérhető funkcióik miatt egyre fontosabb szerephez jutnak. A középfokú oktatásban a hagyományos tankönyvi tartalom elektronikus megjelentetésén túl biztosított további funkciók (pl. kereshetőség), sokrétűbb felhasználhatóság, a tanulói szokások, a tankönyvhasználat és egyéb ismerethordozók (könyvtár, internet) kezelésének pozitív megváltoztatására is alkalmasak. Eredményes használatot kíván a jegyzet összeállítója: Tomkovics Ákos
Pedagógiai célok, feladatok, értékelések, módszertani ajánlások és mellékletek