Etikett - 3. óra

Belépés a foglalkozásba
Etikett - 3. óra
 Elérhető
Általános adatok
Szerző: Wágner Vanda
Címkék: etikett
Rövid leírás: Az etikett szabályokkal kapcsolatos ismeretek összegzése
Leírás: Foglalkozás az alábbi témakörökben: – Cyberbullying (internetes zaklatás). - Netikett - Közösségi oldalak - Nomofóbia (telefonfüggőség) - Elektronikus levelezés - Meme/mém
Időtartam: 45 perc
Létszám (fő): 25
3_1_Etikett_ Kiszámoló
Elem címe: 3_1_Etikett_ Kiszámoló
Szerző: Wágner Vanda
Típus:    PDF
Csoportalakítási módszer
Leírás:

Gyors és véletlenszerű csoportok kialakítása. 

A téma feldolgozásához szükséges csoportok számának meghatározása.

Kelléket nem igényel. 

3_2_Etikett_Ráhangoló videók
Elem címe: 3_2_Etikett_Ráhangoló videók
Szerző: Wágner Vanda
Típus:    PDF
A tanulók figyelmének felkeltése - motiválása és ráhangolása a témára
Leírás:

A tanulóknak levetítjük a videókat.
A videók a YouTube-n megtalálhatóak, az alábbi linkeken:
1. https://www.youtube.com/watch?v=5ha0E-oJrOw (idő: 3:32 perc)
2. https://www.youtube.com/watch?v=tXvTNR0w3M8 (idő: 1:37 perc)
3. https://www.youtube.com/watch?v=_sbo4W9ze3s&t=8s (idő: 2:12 perc)

3_3_Etikett_Gondolkodj - tedd hozzá!
Elem címe: 3_3_Etikett_Gondolkodj - tedd hozzá!
Szerző: Wágner Vanda
Típus:    PDF
A csoportmunka hatékonyságának fokozása
Leírás:

A csoportmunka hatékonyságának fokozása. Az egyik csoport tagjai által összegyűjtött és leírt ismereteket a másik csoport tagjai kiegészítik.

3_4_Etikett_Csoportbölcsesség
Elem címe: 3_4_Etikett_Csoportbölcsesség
Szerző: Wágner Vanda
Típus:    PDF
A tanult új ismeretek összegzése
Leírás:

A csoportok szóvivői, kiselőadás formájában elmondják, összegzik a témakörrel kapcsolatban összegyűjtött ismereteket. Fejleszti a tanulók lényegkiemelő és koncentrációs képességét, figyelmét, kommunikációs és együttműködő képességét.

3_5_Etikett_ Önmegerősítő kör – feedback
Elem címe: 3_5_Etikett_ Önmegerősítő kör – feedback
Szerző: Wágner Vanda
Típus:    PDF
Tanulói önértékelés
Leírás:

Kérdésekre adott válaszok alapján a tanulók önmagukat értékelik. 

A tanulók arra koncentráljanak, amiben – értékesek – jók voltak - pozitív pszichológia -  a foglalkozáson!